Tubingbilder, Laos

Hej!
Har kommer ett aningen forsenat inlagg, men har inte kunnat overfora bilder till nagon dator. Sista tubingdagen i Laos tog jag, Karin, med mig mobilkameran (darav kavaliteten..) och tog lite bilder!


Har kommer ett gang tubingfolk, for att komma till forsta baren gar man over bron. Man ser ocksa en liten kille pa bilden som surfar pa en surfingbrada, jag gjorde samma sak min forsta dag och hade en nara doden-upplevelse...


Fest vare har


Hejhej, chill pa forsta baren


Buckets ar grejen


Sahar glad ar man nar man tubar


Det ar fina omgivningar ocksa...


Hona + kycklingar <3

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Liza

gillar baren :)

2011-11-15 @ 08:53:20
URL: http://www.nattstad.se/liza%20eklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0