Hanoi el grande finale!


Forsaljare pa gatan. Ser dessa manniskor overallt och dom kan salja exakt vad som helst!



Forsta kaffet! Weasel kaffe som tydligen ska vara det dyraste i hela varlden. Valdigt starkt men med lite vatten och kondenserad mjolk i som blev det super!


Vi spenderade manga timmar pa en enorm inomhusmarknad. Sjukt trangt, hetsigt, varmt, intensivt och saklart jattekul!


Har har vi kopt med oss mat for att ata vid sjon. Karin och Nathalie har inga problem med pinnarna utan det funkar fint, Rebecka och Fanny far dock kampa lite mer for att fa i sig mat...

Nu ska vi checka ut fran hotellet och sedan bege oss till forst en matmarknad och sen en annan marknad! Ikvall tar vi nattaget upp till Sa Pa dar det blir vandring.

Hade gott haj

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon!

Ser ybernice ut.

Jag blir stolt över er Karin och Nathalie när jag läser att ni kan äta med pinnar (måste vara all sushí).

Take care! //B

2011-09-26 @ 09:57:30
Postat av: Åsa Persdotter

Härliga underbara människor. Ha det riktigt gott i bergen o ramla inte ner. Kram Åsa

2011-09-26 @ 19:27:34
URL: http://riceandnodels.blogg.se/
Postat av: Ingela (Nathalie's mamma)

Hej igen!

Ni verkar ha det så himla mysigt! Äventyr i bergen blir nog fantastiskt, ha de gott, kram!!!

2011-09-26 @ 21:17:29
Postat av: johanna haapala

ÅH,ni ser så glada och fina ut!



Vad har ni bokat för Sapa vandring?Hur många dagar blir ni ute? Håller tummarna här hemma att ni får strålande väder. Så magiskt fint när man kan se all utsikt! NJUUUUT av sapa-vandringen!! Är avis på er....vill göra det igen!! Det är SÅ fint! KRAM TILL ER! Fanny,jag var hemma i Uddevalla i helgen och saknade dig där...snyft. Tänker på dig varje dag!!!//JOHANNA

2011-09-27 @ 20:51:00
Postat av: Mimmi Karlsson

Det ser verkligen ut som att ni har det underbart! Jag blir sugen på kina/thai/japansk mat när jag läser bloggen och guud vad underbart med det varma vädret och den billiga maten! Ha det fortsatt underbart! Kramar

2011-09-28 @ 04:32:10
URL: http://mimmiandny.blogg.se/
Postat av: djagge

HEJ RIS OCH NUDLAR! Nu bloggar jag om er på pillis och min blogg! you go girls! Hoppas ni har det bra!



Ps: Carrie hälsar till Karin Ds.

2011-09-28 @ 21:28:45
URL: http://aussieandback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0